Nordisk møde 2011 i København

Det Nordiske møde blev afholdt i forbindelse med EFCCA mødet. Sverige var vært, men også her stod Danmark for det praktiske.

På mødet deltog Finland, Sverige, Island og Danmark, der var afbud fra Norge pga. sygdom.

Vi fortalte hver især hvad der var sket i årets løb:

Island: Her var man i gang med at nedlægge remicadeafsnittet på hvad der efter patienternes mening var det bedste hospital på Island. De var også i gang med opdatering af deres medlemsdatabase.

Finland: Fortalte bla. Om at de var kommet på Facebook, fået nye brochurer og havde haft en fantastisk medlemstur til Tallin.

Sverige: Havde fået foretaget en stor spørgeskemaundersøgelse, denne blev præsenteret. De havde fået ”toahjælpen” svarende til vores ”Flush-it”.

Danmark: Fortalte om vores kurser specielt for børn og unge, om vore nye hjemmesider som snart ser dagens lys samt om vores samarbejde med andre patientforeninger, bl.a. gennem Danske patienter.

Placering af næste års møde er endnu ikke besluttet.

Sidste nyt

13/02/24
Lørdag den 6. april 2024 kl, 12:30. ...

08/02/24